Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення Основних запитань проекту, а саме:
- Визначити основні запитання, що сприяють розвитку мислення та спонукають до дії, заохочують учнів використовувати навички мислення, допомагають учням повністю зрозуміти основні концепції, допомагають досліджувати та структурувати фактичні дані.
- правильно ставити ключові запитання - загальні, широкоохватні, на які немає відповіді «так» або «ні», тематичні запитання проекту,що прямо пов’язані з проектом та сприяють пошуку відповіді на Ключове запитання. На Тематичні запитання проекту також не може бути відповіді «так» або «ні».Змістові запитання – конкретні запитання, що базуються на фактах та мають обмежену кількість правильних варіантів відповідей.
- Допоміг зробити дослідницький проект в якому є зв’язки зі світом поза класною кімнатою та звертаютися до питань реального життя учнів. Зрозуміти як можна розвивати не тільки навички самостійної дослідницької діяльності, а й уміння планувати власну діяльність, ефективно спілкуватися, вирішувати проблеми, приймати виважені аргументовані рішення та демонструвати свої знання та вміння.
- Визначити основні запитання, що сприяють розвитку мислення та спонукають до дії, заохочують учнів використовувати навички мислення, допомагають учням повністю зрозуміти основні концепції, допомагають досліджувати та структурувати фактичні дані.
- правильно ставити ключові запитання - загальні, широкоохватні, на які немає відповіді «так» або «ні», тематичні запитання проекту,що прямо пов’язані з проектом та сприяють пошуку відповіді на Ключове запитання. На Тематичні запитання проекту також не може бути відповіді «так» або «ні».Змістові запитання – конкретні запитання, що базуються на фактах та мають обмежену кількість правильних варіантів відповідей.
- Допоміг зробити дослідницький проект в якому є зв’язки зі світом поза класною кімнатою та звертаютися до питань реального життя учнів. Зрозуміти як можна розвивати не тільки навички самостійної дослідницької діяльності, а й уміння планувати власну діяльність, ефективно спілкуватися, вирішувати проблеми, приймати виважені аргументовані рішення та демонструвати свої знання та вміння.
Комментариев нет:
Отправить комментарий