пятница, 20 мая 2016 г.

модуль 9 рефлексія

Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання , а саме:
-як я можу допомогти своїм учням стати самоспрямованими в навчанні;
-як я можу задовольнити різноманітні потреби учнів;
- перехід до процесу навчання, що будується навколо потреб учнів, вимагає адаптації і з боку учнів, і з боку вчителів;
- вчителі мають працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички самоспрямованості;
-учні мають бути активним у власному навчанні;
-учителі можуть диференціювати навчання у чотирьох напрямках;
-задоволення навчальних потреб учнів вимагає відповідного спонукання та заохочення,
щоб вони стали впевненими та незалежними в навчанні.

Комментариев нет:

Отправить комментарий